dissabte

Dia 4 (ell)

Corro pel carrer corro apartant la gent a cops i corro amb ells al darrere

Desgraciats de merda, no em toqueu els collons

Són més joves i més ràpids i tenen ganes de tocar-me els collons, i aviat m’atrapen i em fan caure pel terra

Què fots, què collons has fotut! no paren de cridar-me i gesticulen histèrics

No em toqueu els collons, remugo

Desgraciat de merda, què fots, qui et penses que ets, però què collons fots! Sembla que no se’n sàpiguen avenir. A la policia te’n vas, ara t’hi portem, ara mateix te n’hi vas, però què has fotut!

M’agafen pels braços i m’aixequen, jo dono cosses a l’aire i intento desprendrem d’ells, però no hi ha manera

No ho faré més, no ho faré més! bramo, amb les llàgrimes regalimant-me per les galtes. No ho faré més! Sóc un pobre desgraciat, no sé què fer amb la meva vida, sóc un miserable, no tinc res, estic buit per dins, em convertiré en gripau, seré un gripau fastigós, estic perdut! Ajudeu-me, siusplau, no em deixeu sol, ajudeu-me!

sembla que la seva ràbia retrocedeix

Em poso a plorar a crits, la gent del voltant es gira i ells m’agafen menys fort

Ajudeu-me! Estic buit i no sé què em faig, necessito algú, estic tan sol, tan sol... tant.....

D'un a un altre