dissabte

Dia 25 (algú)

És clar, que estem treballant per fer diners. Què et pensaves? Però també podem pensar en la mort, en el sexe i en els núvols, o no?
Que de què hem treballat? No sé, cadascú ha fet el que sabia o podia fer. Si un s’ha prostituït i l’altre ha jugat a la borsa, està bé. Acumular uns quants diners no és tan complicat. Jo pels matins feia enquestes per telèfon, per les tardes mitja jornada a una botiga i a la nit servia copes
També hauria pogut no treballar en res, que l’autora hauria dit que sí, o que ja era ric, o vés, què importa
Això d’escriure és com tenir la contrasenya dels Sims per poder-los fer cases gegants sense fer-los anar a treballar (comparacions més ràncies que aquesta s’han fet..)
Les pretencions realistes d’alguns llibres a vegades m’irriten
A qui li interessa la realitat? Que és més real un personatge si es comporta segons cànons reals? Queda més proper al lector?
Au va! Jo tinc tres ulls, una polla al davant, una al darrere i un cony al front. I per què no?
A qui llegeixes ara? Qui t’escriu? L’autora o jo?
Ah!

D'un a un altre